Think Again - Kate Havnevik

这首清新慵懒唯美动听的《Think Again》来自挪威女歌手Kate Havnevik,选自专辑《ME》。自然清亮不含杂质的嗓音伴着吉他的清音,像是从枝叶间渗透下来的被洗涤了千百次的阳光,连心情都跟着明亮柔和起来;

Only you,只有你,

I wanna be alone with you.只想和你单独在一起。

I don't wanna get over you.我不想忘记你。

I want you here.只想你在我身边。

Me and you,你和我,

Maybe I'm no good for you.可能我配不上你。

I'll just drain the life from you.我会将我的生命倾注于你。

Can't you see?你感觉不到吗?

Summer is coming to a close.夏季即将结束。

Dreaming's over once again.梦境再次醒来。

It's still quiet in this town.小城依旧宁静。

I know everything has to end.我知道一切就要走向终结。

And I 而我

I'm not the same. 也不再是我

Woo……呜......

Woo……呜......

Woo……呜......

Only you,只有你,

I wanna make a clone of you.真想要复制一个你。

Is that how I get over you?我该怎样忘了你?

Set you free.就此放手 让你自由。

Broke into心已破碎。

moving onto past just new.回到过去重新开始

I know that love will smile on you.我明白爱会再次眷顾你。

Clear of me 我很清楚

Summer is coming to a close.夏季即将结束。

Dreaming's over once again.梦境再次醒来。

It's still quiet in this town.小城依旧宁静。

I know everythigs has to end.我知道一切就要走向终结。

And I .而我

I'm not the same 也不再是我

Woo……呜......

Woo……呜......

Woo……呜......

Think again.左思右想。

I know that I'm losing you我明白,我失去了你

I know that I'm losing you.我明白,我失去了你

Think again.细细思量。

But I don't wanna get over you.真的不想忘记你。

HaHaHa……

HaHaHa……

HaHaHa……

2014-06-13 1
评论
热度(1)
© 易子鱼/Powered by LOFTER